Lägesrapport

God Morning all you handsome people out there!

Solen skiner här i Sthlm idag och det gör även jag. Vaknade kl 8 på absolut rätt sida av sängen.

Mina planer för dagen är att åka ut till Skärholmen med Linda för en shoppingrunda. Kanske en sväng förbi Ikea oxå.
Ikväll ska vi laga en god middag och dricka lite vin. Hade först tänkt oss utgång oxå, men båda av oss är rätt förkylda så det är nog ingen vidare idé. Får nog bli lite tv-tittande och kanske nån bra film kanske,

Även igår var min dag på tip top. På jobbet va vi 3 fröknar och bara 7 barn. (är 18 i vanliga fall) Många som är sjuka eller lediga. Såna dagar är verkligen guld värda!

Efter jobbet åkte jag in till Lidingö Centrum för att möta upp Linda och handla kvällens mat. Men eftersom båda hade ätit så gott (och MYCKET) på jobbet var ingen av oss direkt hungrig. Det fick bli en sallad. Och oooj så god den blev! Yummie!
Sen kollade vi på Idol och efter det skulle vi se filmen som gick på ettan, Crash. Kom på att jag sett den tidigare och inte tyckte nåt vidare bra om den då. Och den här gången gav jag den inget vidare försök, för jag somnade stup i kvarten och insåg att det va dags att gå hem.

Sagt och gjort. Gick  hem, ringde lite samtal och sen somnade jag kvart i kudden med datorn brevid och lampan tänd.

Ända sen jag vaknade fick jag lust att ringa och väcka folk, men tänkte att andra ska väl oxå få chansen att vakna på ett schysst sätt. Brukar va Simon som får ta smällarna av tidiga telefonsamtal om helgerna. Men eftersom han faktiskt sa att han tänkte ha sovmorgon idag så ska jag väl låta han ha det då.. Ett litet tag till åtminstone. Får väl ringa mamma eller kanske mormor istället. Dom är säkert vakna..

Förresten, vart e snön dom lovade igår? Inte då här iallafall. Jag ser bara grönt gräs!




Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Mayo!



Du och Linda ser ju helt hysteriska ut! :D Antar att salladen verkligen var väldigt god.



Jadu, Tokyo funkar bra på sommaren men jag är redan vinterblek i hyn och då får det bli London i stället!



Nu ska jag försöka göra massa nytta som jag inte gjorde igår. Idag ska bli en bra dag för mig med! Fast mest senare ikväll.



Puss puss

2008-11-01 @ 10:31:32
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: jessica

Vad kul. Hoppas det går lika bra för dig med, med att hitta en =)

2008-11-01 @ 14:15:00
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0