I'm back..?

Hej faster Karin! (och alla andra)
Tänkte att du skulle slippa se mina skor nu.. :P

För er som inte vet så kan jag berätta att min dator har kraschat och ska in på lagning. Men jag lever, mår bra och har roligt som vanligt. Sitter just nu hemma hos Linda. Vi har ätit en god (men väldigt stark) kycklinggryta till middag.. Lite senare blir det nog en sväng in till stan för en smarrig drink eller nåt. Men efter gårkvällen så känner jag att det inte lär bli mycket mer än så.. Blev rätt mycket alkohol och vi gick inte ut förrän vid 2 tiden och åkte hem vid halv 5. Men roligt hade vi. Jag å Soffan har bara segat framför tv:n hela dagen idag.

Förra helgen var det oxå fest. Då blev jag så förbannad för att vakten på White room tyckte jag va för full. Det tyckte INTE jag så jag tänkte att jag skulle bevisa för vaktjäveln att jag då minsann inte va så full den här gången. Och mycket riktigt, den här gången gick det vägen. Han sa till och med Välkommen tillbaka! hahaha hur roligt var inte det.. Jag måste ha vart riktigt förbannad på han eftersom han minns mig.. Ja gud ändå...

På tisdag kommer Anita ner med gammeldatorn så då kan jag nog komma igång med bloggandet igen. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att få lite livstecken :) Hoppas du har en härlig helg!

2008-11-16 @ 01:03:31
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Man kan undra varför vakten kom ihåg dej, egentligen????

Och du, moster Anita åker hem imorrn, MÅNDAG, så den finns i storstan då. Om nu Pian har lämnat över laptopen till henne. Annars blir det Simon som får uppdraget att ta ner den till dej! Kram!

2008-11-16 @ 20:30:55
Postat av: Pia

Yeaj! En update! Så härligt. Det har jag väntat på. Var verkligen döless på skoinlägget :P



Bra att du snart är med dator igen.

Puss puss

2008-11-16 @ 21:54:05
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0