Kors i taket!

...SIMON bloggade!!! Om än det va bara ett inlägg. Det hade jag aldrig trott han skulle göra. Först när jag frågade (mest på skämt, fast ändå inte) så sa han bara "Okej då, kan jag väl..." Öööh, okej tänkte jag, nej för det hade jag aldrig trott. Men superkul såklart. Om än det tog rätt lång tid för honom att skriva sitt inlägg. Nu fattas det bara att han skaffar sig en egen blogg. ;) (kommer aldrig hända)



Har haft den mysigaste helgen på evigheter. Kändes sååå bra att ha han här. Även fast vi egentligen inte gjorde sådär jättemycket så var det bara hur bra som helst.
När man varit borta från varann i 2 månader och äntligen får ses så blir det väldigt mycket fjärilar i magen vill jag lova. Och nu är min mage helt tom, (dels av hunger) men mest av saknad. För imorse åkte han hem igen. Känns jättetråkigt och ganska jobbigt. Nu är det 2 månader tills nästa gång vi ses. Blir visserligen i nästan 3 hela veckor vi kommer få ses då, men ändå.. Distansförhållanden suger!!! Och jag får ju skylla mig själv. Det va ju jag som drog. Jag ska va lycklig som får behålla honom trots det.
Kan ju iofs vara nyttigt med distans men ändå inte så skoj! För jag saknar honom redan och har nästan börjat räkna dagarna till nästa gång.





  



  

Tack Simme för en underbar helg! Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina ni är :) Klänningen är från VeroModa, borde ju finnas i Sthlm om den fanns i Skellefteå :) Men jag vet inte riktigt om den ska behållas..måste nog prova den igen :P Kram på dig!

2008-10-27 @ 19:32:58
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jessica

mnåå :]

Det kan inte vara lätt, men jag tycker du är duktig som gör nått som du faktiskt vill göra. Det är inte alla tjejer som gör det. Puss!

2008-10-28 @ 16:06:36
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Pia

haha, nä det var inte sven som skulle jonglera. Däremot så skulle sven egentligen följa med mig och titta på när de jonglerade - men han blev sjuk!

2008-10-29 @ 18:36:02
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0