Simpa på Liiidingö

Har fått i uppdrag att skriva ett inlägg på Mayas blogg nu när jag är här i Sthlm, så jag ska väl försöka knåpa ihop nåt. Men det kommer nog inte bli så långt då det här med bloggande inte riktigt e min grej.
Men jag ycker det e lite fascienerande det här med att så många börjat blogga. Jag förstår att det e ett bra sätt att hålla folk som bor långt borta informerade om vad man gör, jag gjorde ju nåt liknande när jag bodde i Florida å skrev lite i en resedagbok.
Men i vissa fall förstår jag inte hur man hittar saker att skriva. Jag menar om man pratar med varandra på telefon dagligen, smsar flera gånger per dag, skriver mail å vanliga brev till varandra, pratar över msn, skriver på facebook...å sen har man dessutom en blogg där man skriver till varandra...hur hittar man tid!? :) saknas bara att man faxar varandra å skaffar minicalls så har man täckt alla kommunikationsalternativ... :P Nu undrade Maya precis vad en minicall e för något å det säger väl lite om hur gammal jag e ... haha...men det e iaf en lite stekigare variant av en personsökare, så då har ni lärt er det alla kids där ute.
Som motdrag i åldersfrågan kan jag dock informera er om att jag fick visa leg idag, NÄR MAYA KÖPTE ALKOHOL, eftersom de misstänkte att hon köpte ut åt mig...sug på den! haha :)



Anywhooo...ska bli skönt å softa här i sthlm i helgen å träffa tvåprutt (Maya)...det e lugnt, hon gillar det smeknamnet  :P
Blir pizza ikväll å sen bio. Imorn blir det nog en rejäl shoppingrunda¨å sen blir det å käka gott ute på nån shysst restaurang. Annars blir det å improvisera lite å göra det vi känner för.

Ja annars vet jag inte vad jag ska skriva....bilen går bra, ser ut att bli fint väder i helgen å Idol-Danni är snygg...å allt det där.
Det var allt från mig, får känslan att läsarna på den här bloggen inte kommer att sakna mig om jag slutar skriva, men tack för er uppmärksamhet iaf :)

Im out!

Simme

Kommentarer
Postat av: Pia

Tycker att Simme gjorde ett strålande jobb som bloggare, kanske dags att skaffa egen? ;)



Bra med en update också. Men Maya - glöm inte att skriva du också! ;)



Själv har jag roat mig med att göra ny design på min blogg.



Ha så kul nu, ungdommar! :D

/Pia

2008-10-24 @ 21:33:58
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

jag gillar inte dissen som Danny fick, i övrigt ett godkänt första blogginlägg :D Have fun kids!

2008-10-24 @ 22:59:48
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Vickan

Vad har ni sysslat med då??:p(gylfen)

2008-10-24 @ 23:54:18
Postat av: Pia

Check this out: http://systrarnaburman.blogg.se

Ganska coolt! :D

2008-10-26 @ 21:50:41
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Liza

"bella bloggar",nya blondinbella=)Liverpol är ju losers...(info från Kezman)ha en trevlig måndag, kraam liza

2008-11-03 @ 07:35:45
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0