Hotellhelg!

Jaha, så imorgon ska man alltså bo på hotell. Gå på turkiskt bad och bli uppskrubbad med massage efteråt. Äta god middag och ha det trevligt. Och på fredag konferrens.

Jag tycker inte det låter helt fel alls.. Va tycker ni? Jag är nästan lite avis på mig själv!

På fredagkväll kommer mamma o pappa hit med bil. Så då ska det fixas och trixas lite här i mitt hem. Får ta för och efterbilder kanske så ni får se hur jag har det. :)

Och så ska vi ut och äta middagar, kanske shoppa lite och förhoppningsvis gå och se Mamma Mia.
Det här kommer nog bli en kanonhelg! :D

Igår hade vi föräldramöte. Gick bara bra. Däremot inte lika roligt att prata inför föräldrarna med världens hesaste röst. Tur jag inte hade mycket att säga. :)
Efteråt skyndade jag hem till Linda för att hinna träffa Stina en stund. Hon var på mellanlandning. Hon har varit i Cypern i några månader och jobbat som reseledare. Nu har hon varit hem en sväng för att sedan åka vidare till Kanarie Öarna där nästa jobb väntar. Den tjejen är mer utomlands än hemma i Sverige, så det gäller att ta tillvara på stunderna man hinner se skymten av henne. Kul att träffas iallafall!

Och tääänk om man kunde åka och hälsa på kanske.. Hur nice vore inte det. synd bara att det kostar tid och pengar.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, det låter supernajs!

Både med hotellhamam och med mampaphelg :)

Se till att fota flitigt!

Puss

2008-10-02 @ 00:02:47
Postat av: Ida

Hoppas det blir en härlig helg. (Vilket jag inte tvivlar på!) Det skulle vara skoj att se lite bilder från din lya osv ;) Kramelikram!

2008-10-02 @ 09:47:09
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Liza

ohh, hotell inte illa hörredu=)lyxigt värre!

hoppas allt är bra!

kraam liza

2008-10-04 @ 09:39:55
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0