bla bla bla...

Mycket promenader dom senaste dagarna. Som i förrgår tillexempel. 2 st, den andre direkt efter den förste.
Jag satt på bussen på väg hem och var i min egna lilla värld och missade därför min busshållsplats så jag fick åka vidare till Larsberg, som i och för sig inte alls är långt bort. Men tänkte att jag kan ju alltid gå en längre bit hem, en väldans omväg och det va inte så tokigt.
När jag just kommit innanför dörren så knackar Linda på. Hon skulle till Ica och jag bestämde mig för att haka på.. Så då var det bara att traska tillbaka till Larsberg. Blev en låååång omväg. Att ta sig dit tog kanske en timme istället för 10 minuter. Inte mig emot.

Igår va vi oxå ut och gick. Runt Kottlasjön. Tog nog 2 timmar. Jag hann få lite spagettiben där på slutet men det var det värt.

Vi mötte en färja på vägen..



Såna åker förbi mitt fönster hela dagarna. Haha det är man inte så van vid hemma i Skell vill jag lova...

Sov på tok för gott natten efter den långa promenaden, så imorse vaknade jag inte av väckarn. Däremot drömde jag väldigt mycket om att jag försov mig. Och det gjorde jag ju oxå. Men som tur var kom Bosse och väckte mig så jag hann med den andra bussen men kom ändå 10 minuter för sent.

Ikväll har jag, Linda å Malin käkat en supersmarrig middag, druckit lite vin och sett idol.. trevligt värre, men jag är väldigt väldigt trött å ska alldeles strax sova. Men först ska jag se Men in trees tills jag somnar.

Imorn blir det stan. Måste hitta en ny duschstång. Bosse rev ner min och sen rev jag sönder den när jag skulle sätta upp den. Det va ju inte så bra. Vet bara inte vars man hittar en sån där liten duschstång. För på ikea fanns det då minsann inte. Och om det inte finns på Ikea, vart fan finns det då?

Det här va kanske det tråkigaste inlägget ever, men men imorron är det fest!! och efter det kanske det kommer ett roligare inlägg.. You'll never know... ;)

Nattii!


Kommentarer
Postat av: Pia

Gå inte ihjäl dig bara! :P

(och bli inte så där spe igen)

pusspusspusspusspuss

2008-10-11 @ 09:15:22
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha jag minns när vi babblade så mkt att vi missade vår busshållsplats på ålidhem :D men då var det minsann snöstorm och vi vägrade ut och gå så vi satt snällt kvar till bussen åkte tillbaka igen ;P Hoppas du får en trevlig kväll! /Gene Simmons

2008-10-11 @ 09:42:11
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

http://www.flamencoexport.com/viewImag.php?datoImg=imgx%2Fproductos%2Ftrajesdflamenca%2Fmayo8.jpg



den här modellen heter mayo! :)

2008-10-11 @ 22:41:10
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0