Bartömning

I lördags följde jag Sofie och hennes vänner på en bartömning på en restaurang i Kungsholmen. Och jag kan säga som så, vi tömde verkligen baren.. 10 flaskor champagne och 10 flaskor rosévin beställdes in. Så man bara drack och drack och drack. Sen när man dessutom bara sitter still under denna tid kan det bli lite tokigt. Och det märkte vi sen. Både jag och Sofie började må illa, så istället för att följa med dom andra vidare så tog vi en taxi hem. Och det va nog lika bra.

Kl 1 va jag hemma. Inte likt mig att va hemma så tidigt... Men vi drog igång rätt tidigt. Vid 18 tiden åkte jag till Sofie efter det har vi hinkat dricka.. Helt sjukt egentligen. Men jag hade verkligen en trevlig kväll!

Här kommer lite bilder:



Champagne!!!






















Kan inte ens hälften av namnen så därför skriver jag dom inte. :P
Men kan iallafall säga att här på den nedersta bilden till vänster är Sofie som jag jobbar med.

Igår söndag, mådde jag förjävla dåligt. Usch så bakis jag var.. Inte ens liiite roligt. Låg i sängen till typ 7 på kvällen. Tänkte att jag måste ju käka nåt men orkade inte laga mat så jag hade ett skinkpaket som jag åt direkt ur. Sen skulle jag höra med Linda å Rille om dom ville beställa pizza med mig, men då hade jag sån tur att Linda hade färdiggjord pizza hemma som jag kunde få av. Kanske huuuur snällt som helst. Perfekt tajming!! :D

Så jag droooog mig upp ur sängen och traskade bort till Linda. Efter pizzan blev det film. Kanske vääärldens sämsta om jag får säga det själv. En fransk film från framtiden, behöver jag säga mer?? Chrystalis eller nåt sånt hette den, hyr den aldrig!!


Kommentarer
Postat av: Pia

Kul att du fick hänga med dom. Roligt att du umgås med din arbetskamrat. :)

Ser ut som en lyckad tillställning. Om man inte räknar med hur bakis du blev :P

: : :*

2008-09-22 @ 19:08:06
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilken fest! Folket såg ut som några riktiga storlirare :P

2008-09-22 @ 21:46:40
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja, dom var riktigt bra:) Hade ju typ hört 1 låt innan jag åkte dit, men dom var riktigt bra live=) Härlig fest det där;)

2008-09-22 @ 22:45:38
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag fick 54 igår innan dagen var över.

Vad var det som hände igår egentligen? Kan det vara fejjan som gör det? :O

2008-09-23 @ 13:58:42
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Liza

hej babe!

vad kul du verkar ha haft!=)känner igen mig lite när det gäller det där med bakisen=)hihi..

hade så bra!kramar

2008-09-23 @ 20:34:46
URL: http://kookaburra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0