Du härliga lördag!

Vaknade med halsont, börjat bli till en liten vana för mig. Hoppas jag inte blir sjuk bara... :) För tonight is the night. Är riktigt peppad på fest.

Tror jag ska ha en riktigt fixardag. Duscha i en evighet, sminka mig jättelänge, göra fina naglar, fixa håret o allt sånt. Helst av allt skulle jag vilja KLIPPA mig. Men det känns lite ont om tid till ikväll. :P Måste boka tid snarast. Sen behövs håret färgas. Är nog dags att ta bort sommarslingorna och dit med någon varm höstigt brun färg.
Inte lätt när man inte bor nära dig Cissi, vet inte ens vart jag ska gå och klippa mig. Ge mig tips! :)

Ska strax ta en prommis bort till Ica o handla lite. Sen ska jag äta nåt och sen borde jag nog städa lite. :)

Vill bara säga Välkommen till bloggvärlden:
 
Jessica



och


 
Julia!

Se till att blogga flitigt!! :-*

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack gumman! Får väl se till att försöka börja skriva nåt! :) Lovely bild by the way;) Puss

2008-09-20 @ 14:50:13
Postat av: Julia

Tack gumman! Får väl se till att försöka börja skriva nåt! :) Lovely bild by the way;) Puss

2008-09-20 @ 14:52:12
Postat av: Jessica

Tack så mycket, ska försöka! Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-09-20 @ 17:51:59
URL: http://princessjessie.blogg.se/
Postat av: cissi

hej maya:)

det är inte varje dag jag kommenterar på din blogg.

men jag blev glad när jag läste detta inlägg:)

tyvärr så vet jag inte riktigt var du kan gå men jag jag tror säkert du hittar någon trevligt salong. det finns ju alla prisklasser där nere så det är nog bara välja och vraka:) fortsätt blogga som du gör, är en flitig besökare, är så nyfiken på hur ditt liv är och ser ut. det låter härligt:)

2008-09-21 @ 10:45:02
Postat av: Ida

Hoppas du hade skoj igår!? :)

2008-09-21 @ 14:37:36
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, alltså det är ju en sak om de tittar!

Men om de då kunde se nyfikna ut eller som att de tycker synd om en eller nåt... men de kollade mer på mig som att jag hade världens fulaste klänning på mig eller nåt. Alltså, de såg som kritiska ut. Typ, va fan gör hon ute när hon har kryckor?

Men tänk om jag ALLTID hade behövt kryckor då? Stackars alla riktiga handikappade. Det räcker med att vara tillfälligt handikappad för att det ska vara jobbigt.

Puss puss

2008-09-22 @ 17:34:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Tänk om jag har omoderna kryckor?

Det kanske är som när Miranda skaffade tandställning och tonåringarna mobbade henne för att det var den gamla modellen? :D

2008-09-22 @ 17:35:07
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

SATC-Miranda så klart!



Och jag bryr mig inte om vad folk tycker, men jag fick verkligen känna mig som ett pucko. Plus att alla frågar mig om jag har en depression hela tiden. Vilket gör mig irriterad!



Det var helt enkelt ingen höjdare att vara ute m kryckor. Men det var jätteroligt att vara ute! Så länge man fick sitta iaf. :)

2008-09-22 @ 18:09:09
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0