Festen

Fick ett telefonsamtal av ingen mindre än Viktor Asplund. Han var i Mariefred hos sin kusin och dom tänkte åka in till Stockholm på kvällen för några bärs. Sagt och gjort. Vid 21.30 var dom hemma hos mig. Vi tog några glas och åkte vidare till Hornstull till ett ställe som jag absolut inte vet vad det heter (och det är inte för att jag va för full igår, för det var jag inte) Där hade dom nåt slags tema. Hyllningen av hyllningen eller nåt sånt. "Those dancing days" var där och uppträdde. Vi hann bara höra ett par låtar, men det vi hörde var iallafall bra. Vi kom ca 4 efter lite käk och ha åkt lite fel. Sen satt vi och snackade till 5 och somnade efter det.



Sebbe och Vicke



Alla 3



I väntan på Lidingöbanan



Utanför krogen









2 filosoferande gubbar





Lite dans



Panic!





Jaaa jag veeet att jag hade den outfiten sist jag festade med. Men det va ju i en annan stad.



Lite kusinmys



Aaaaaj... men fint blev det :-P



Natti natt!

Nu tar jag en paus innan jag gör nästa inlägg. Tänkte ta en prommis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0