Jag har blivit utmanad

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana ett par personer  Elin, Ida, Linnea, Emelie, Angelica & Maya 

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Oj det har varit fullt upp idag!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Så här ser tröjan ut som vi pratade om

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Om en droppe var en kram så skulle jag ge dig havet

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Typiskt, jag sa ju att du inte skulle jobba!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Visst funkar smsbiljetten även på tunnelbanan?

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Hej jo det var länge sedan

7. Vad vill du höra mest av allt?
Pappa tyckte jag skulle fota o skicka till dig

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
God morgon, blir det en fika före?

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Yo, vad gör du?

Jag utmanar Pia Linda Linn Liza Julia Theresia och alla andra som vill!

Kommentarer
Postat av: Pia

hehe, dina svar blev ju riktigt bra!

gillar din gudskommentar ;)

2009-04-23 @ 23:52:17
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0