Klar förbättring

Vet ni hörrni, det är mycket bättre idag! Jag kunde duscha utan större problem och jag är överlycklig. :D
Helt smidig är man ju inte, men det är en klar förbättring. Har större rörlighet i armar och ben. Däremot ser finglrarna mer ut som korvar och kan inte gripa tag på saker så bra. Sen har jag fått ont i käkarna idag. Men förutom det så är det rätt okej.

Snart ska jag åka ut till moster. Skönt med lite miljöombyte och lite sällskap. :)
Igår fick jag förfrågan om jag ville hänga med ut. Ooooj vad jag ville, men ooj vad jag inte kunde.

Imorgon ska jag och se på fotboll och sen får jag äntligen träffa den där Simon.. hahaha ;)



Önskar er alla en strålande dag!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Korven!



Skönt att höra att det blivit lite bättre. Hoppas det fortsätter åt rätt håll.



Fota korvfingrarna också!



Pusselipuss

2009-04-18 @ 15:30:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Faster och farbror

Vad glada vi blir att det känns lite bättre. Håller med Pia att det skulle vara kul att få se korvarna.Ha en bra kväll och vila upp dig hos moster så att du är lite piggare när "den där Simon kommer" Kram Karin och Tommy osså Thyra förstås.

2009-04-18 @ 17:00:15
Postat av: Linnea

Härligt att höra att det blivit bättre!

2009-04-20 @ 18:21:22
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0