Kraaasch

Nån som vill ha en katt??!!!!

FÖRE



KRASCH



EFTER



Idag är Bosse INTE så gullig och jag är INTE så glad på honom.

Jag tyckte faktiskt väldigt mycket om den där ljuslyktan och det där fatet. Han VET att han inte får va där uppe för varje gång jag ryter till när han är där så skyndar han sig därifrån, vilket han även gjorde idag men hade lite för bråttom så han halkade på fatet som gled iväg och tog den ena ljuslyktan med sig. :-(

Nu har jag dammsugit i en evighet medan Bosse suttit instängd i köket, vill ju inte att han ska få glasbitar i sina tassar. Känns som man måste dammsuga hundra gånger till för säkerhets skull. Glas hamnar ju verkligen överallt.

Jag har tappat räkningen på hur många vaser, krukor, skålar, fat, ljuslyktor. glas osv han haft sönder. Och man blir verkligen ledsen när det är såna grejer man verkligen tycker om. Jag vill ju gärna kunna ställa fram fina prydnader jag med. Men tyvärr har man en liten halvklumpig katt då och då. Och inte kan jag bli arg på honom heller, för han är ju för attans söt när han sitter där och tittar med sina stora ögon och ser ut som han skäms. Om än jag blev arg precis när det hände. Eller ledsen är nog kanske det rätta ordet. Vet ni, jag tror faktiskt jag ska spara glaset och göra en mosaiktavla av det. Det var längesen jag gjorde.



Mina senaste verk. Den första är Pia och den andra är jag.

Mamma undrade efter Bossehändelsen om han skulle få sova i min säng ändå.. Och jaaa, klart han får. Bosse får alltid sova i min säng!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Pia

ojojoj, vad du var pratsjuk ikväll!

jag som bara skulle ringa o höra av mig lite... :P



stackars dig för att dina prydnader gick sönder... stackars Bosse för att han säkert blev alldeles förskräckt då det hände.



Sov så gott i din säng! ;)

kram

2009-04-14 @ 23:04:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Det verkar som att Bosse börjar ha mkt spring i benen nu! :)



Tänker på att han förmodligen "råkade" trilla ner från balkongen idag :)

2009-04-15 @ 21:25:01
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0