Löpardojor

Sagt och gjort, nu har jag köpt mig ett par löpardojor. Nyss var jag ute och provsprang dom och dom funkar finfint.. Värre var det med min kondition, men vänta du bara..snart kommer även den. ;)

Förresten så var det helt galet att jag lyckades köpa ett par skor med så här kort betänketid. Mina fötter brukar alltid ha svårt att hitta skor som passar till dom, brukar ta dagar. Särskilt när det är träningsskor som man verkligen vill ska sitta bra. Och så då idag gick jag bara in på Inter sport här på ön efter jobbet, och där stod dom mina skor. Det var dom första jag provade och dom satt bra så jag slog till. Det kanske är det som är själva knepet, att man inte ska prova fler än ett par. Så att man helt enkelt inte KAN hitta några som är bättre. :D

Så här ser dom ut iallafall



Dom är mina nya bästisar. OJ vad vi ska ha kul tillsammans här fram över, hahaha

Imorn ser det ut att bli grillpartaj, så då vet ni. Egentligen är jag inte peppad på fest, men jag lär väl bli? Eller? :P Ser då iallafall fram emot fredag för då kommer syrran hit. Weehoo! :D

Kommentarer
Postat av: Pia

Weehoo!

Jag instämmer :)



Ska bli så himla kul att ses på fredag. Kort och intensivt, men jag vet att vi kommer att hinna med mycket kul! :D



Och själv ska jag leta skor i världens bästa stad. Perfekt! Åker typ bara med skorna jag har på fötterna. Najs shit!



Puss o kram, din lilla banan... ;)

2009-04-29 @ 22:08:57
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0