Så när som på sommaren

Idag känns det som sommar när man är ute. Är hur varmt som helst. Jag har varit ute å gått i 3 timmar utan nån långärmad tröja och är ändå helt blöt i svett. Gick längs havet till stor del och jag fick såna sommarkänslor. Det kluckande ljudet, alla båtar och framför allt lukten. Åh, så underbart. Jag älskar havet! Fick sån lust att hoppa i, men jag tror jag väntar med det någon månad till.

Hade kunnat gå mycket längre men när jag kommit bortanför Käppala fick jag ett sms om att det blir middag ute ikväll kl 18, så jag kände att om jag ska hinna tills dess så är det nog bäst att börja traska hemåt igen.

Tog några bilder längs vägen, fast med mobilen, så kvaliten är inget vidare.



Solen (och ett flygplan)



Lite blommor



Havet



Käppala



2 nyckelpigor som gör nyckelpigebebisar



Och så jag då...

Har kommit fram till att jag verkligen trivs på Lidingö. Allt är så vackert. Natur men ändå nära stan! Faktiskt helt perfekt!

Förresten så har jag gått ganska så prick 1 mil idag enligt min stegräknare. 16845 steg. Kommer bli fler innan dagen är slut.

Kommentarer
Postat av: Mamma o Karin

Åh så härligt det ser ut!

2009-04-04 @ 16:42:56
Postat av: Pia Burman

Ja, nog är det tur att du bor på Lidingö. De sommarveckor jag spenderat i Sthlm har jag mest gått runt och längtat hem till naturen och havet.



Ser jättehärligt ut!



Här har det snöat och nu är det massor med slask!

2009-04-04 @ 16:55:28
Postat av: idaa

Ååh vad det ser härligt ut! Här får vi minsann aldrig sol :(

2009-04-05 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0