Nu fick jag igen så jag teg

Hahaha jag visste väl att jag skulle få äta upp min vädermobbning. Det har regnat i Stockholm i natt och är mulet just nu. Idag var det Simons tur att ringa mig för att skryta om Skellefteås vackra väder. Jag kunde riktigt höra skadeglädjen. Det är nästan så att jag inte vill tro på honom. Jag nämnde däremot inget om mitt väder för då hade jag inte hunnit kika efter. Men jag hade mina onda aningar för det var inte direkt klarblå himmelfärg mellan ränderna på persiennen. Tror jag skippar att berätta för honom om regnet, haha så hoppas han inte läser detta (skämt o sido)

Kollade på en vädersida nu och det ser iallafall ut att bli bättre väder lite senare. En sol bakom ett moln är ju klart bättre än ett moln med regn. Och vi ska få fint väder måndag, tisdag och onsdag såg jag och det hoppas jag stenhårt på. Är så mycket roligare att jobba om man kan jobba på solbrännan medans. ;)



Bläh!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign? :D <3

2009-04-05 @ 11:49:33
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Vilja

Fin blogg du har :)

2009-04-05 @ 12:08:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0