Godistrubbel

Jäkla skrutt-Superstore har förstört min chillfredag. Ni vet, det där godiset som jag babblade om förra fredagen. Jag hade kunnat gå över Mount Everest i vanliga fall för att få det. Men som ni ju vet var min kropp helt kass och jag kunde inte röra mig ens en centimeter i princip. Och den där fredagen vart bara störd, jag som sett fram emot dom där just 2 sortena godis som finns där. Jag till och med DRÖMDE den natten att jag va och handlade karra jättelänge. illa med andra ord!

Och nu är det fredag igen och jag tog mig en prommis till Superstore i vanlig ordning för att upptäcka att just MINA två sorters favoritgodis inte längre fanns. Alltså helt seriöst, jag höll på bli tokig. Jag va nära på att gå och fråga personalen vad dom egentligen sysslade med, men hindrade mig i sista sekund. Lite onödigt kanske..
Så istället köpte jag annat godis. Och när nu inte dom där sortena fanns så va jag ju tvungen att köpa en massa "halvbra" sorter istället och då blir det ju hur mycket godis som helst. Jag kommer aldrig äta upp allt det ju.. Faan. Det är inte ens så himla gott. Men tur man får främmande imorn då, LINA - du får äta upp mitt karra!!

Okej jag hör ju själv hur jag låter. Men dom där sortena är verkligen bara såååå himla goda och jag har inte sett dom nån annanstans. Men en sak är säkert, nu har Superstore förlorat en kund!

Imorgon ska jag tröstfesta, och vet ni jag äääär så laddad! :D Känns som det var år sen sist.. ;) Och med Lina dessutom. Min favvolina!



Lina o jag i somras på underbara Lanteeernan

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi jag vet minsann vem som är fotograf till detta foto :) Hoppas ni får superskoj! Kraam

2009-04-24 @ 22:36:41
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Maya

Det vet minsann jag med, och jag vet även att det är inne på toan och jaa vi ska ha galet skoj!! Du får gärna hänga med Ido!

2009-04-25 @ 01:20:27
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

evigheter sen du tröstfestat? det borde ju va en bra grej? :D



flitigt uppdaterat



jag är helt däckad idag. usch, va jobbigt! för jag ville ju gå ut nu sista helgen i stan, men det vette tusan om det blir nåt av det.



puss

2009-04-25 @ 16:30:40
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0