Påsklunch

Men aaalltså vilken helg detta blev. Oväntat rolig! Jag känner redan nu att jag nog får dela upp inlägget i minst två delar, annars blir det så långt.

Igår på dagen var jag hemma hos moster på påsklunch. Kusinerna o kusinbarnen var där. God mat och väldigt trevligt! Satt ute och solade i någon timme. Det riktigt brände på benen för att jag var för varmt klädd.



Söta Daniella




1. Lennon 2. Noelle o Nino 3. Sebbe 4. Danni o Nicole 5. Danni o Noelle 6. Danni

På vägen tillbaka beslöt jag mig för att gå istället för att ta Lidingöbanan. Så nu kunde jag ju faktiskt fota från fastlandet för en gångs skull. Jag står ju alltid på ön och fotar fastlandet.



Här ser man både mitt gamla hus och mitt nuvarande. Inte så lång flytt med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0