Favolina på besök

Vilken grym helg hörrni! Och det tackar jag Favolina för!



Lördagen började med en shoppingrunda på stan. Åt den godaste melonglass jag någonsin ätit. Fick t o m en melonbit med för att jag bad om att få det, men den va ju såklart stelfrusen och inte så lättäten.



Kvällens outfit. Jag och Lina hade ganska så lika kläder.



Till middag blev det kycklingsallad och ciiider



Bosse ville oxå smaka



Vårt fina bordskick



Till efterrätt, jooordgubbar!



Mmmm va gott!





Bosse tror fortfarande han är liten



Poppe poppade upp



Sen bar det iväg in till stan.



..och ut på Ambassadeur, där det blev drink o dans fram till halv 4



Det var trötta fötter på tunnelbanan



Kolla, vi ser inte ens såå himla slitna ut och klockan var ändå vid 4.



Nattapicknick. Rester från middagen, sjukt gott!



Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Helloooo!



Ser ut som en trevlig helg. Men jag kan inte klicka på småbilderna :(



Om fem dagar ses vi! :D

2009-04-26 @ 21:09:32
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjena bruden... såg ut att ha haft en riktigt härlig kväll i lördags =)var lite kuligare att läsa din utmaning motför min hehe... Hoppas du har en bra vecka! jag har jobb héla veckan i veckan också så nu börjar det rassla till =) känns gött!! Kramis

2009-04-27 @ 20:48:25
URL: http://abyloppan.blogg.se/
Postat av: Ida

Tjohoo, i sommar ska vi åka insane ;)

2009-04-28 @ 22:17:26
Postat av: Foki

trevliga bilder :)



svar: hehe jadu, jag läser runt ganska mkt :)



// Ha en trevlig kväll =)

2009-04-29 @ 19:35:46
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0