Födelsedagen

Tack för alla gratulationer mina vänner. :) Hade en bra födelsedag. Blev ordentligt firad på jobbet av alla fröknar o barn. Fick tårta o glass o presenter. Min kollega Lotta fyller år på samma dag som jag. Barnen var mäkta imponerade och förvånade att vi fyllde år på SAMMA dag. Och så blev dom så klart överlyckliga när vi bjöd på glass o kakor.

Igårkväll kom Simon hit. Och sen kom Karin och hennes kompis Sofia över och tog några glas. Jag, Simme o Karin drog vidare in till stan. Blev ett väldans irrande innan vi kom på vart vi skulle gå. Kom ut rätt sent, o köerna var milslånga och vi ville inte betala så mycket i inträde. Så det slutade med att vi gick till Oxid där det är gratis. Blev en ganska tidig kväll.

Nu ska Simon åka in till stan för att träffa Danne o Petter. Men jag tror det är bäst jag stannar hemma o tar itu med packningen. Ikväll ska vi ut o käka på Thaibåten med en kompis till Simon och hans tjej. Sen får vi se om det blir en sväng på The voice festivalen.

Kl. 03:30 i natt går taxin mot Arlanda och 06:35 lyfter flyget. Och sen är vi i Kroatien. Jag läääääängtar!





Sen vill jag bara berätta att jag gått ner 3 kilon på 3 veckor. Mitt promenerande har gett resultat. Bra jobbat Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0