Spontanbesök

Efter en mindre rolig dag på jobbet i fredags så tog jag helg. Blev en luuugn kväll med ont i halsen och nästan feber. Såg idol och inte så mycket mer. Lördagen fortsatte likadant tiiills jag fick ett samtal av ingen mindre än Viktor Asplund. Han hade varit i Västerås och hamnat i lite trubbel och behövde därför tak över huvudet. Så han kom hit och vi åkte in till stan och kikade efter julklappar, käkade middag och åkte hem igen. Tog oss nåt glas vin. Jag höll på somna i soffan, men Viktor lyckades peppa upp mig och vi drog in till Medis för att möta upp några vänner.

Det bästa av allt. Det SNÖADE!



Två av mina fönster



Julgranen på torget här bredvid



Vicke å jag



Emma spelar och sjunger för precis alla som vill lyssna.



Här har David tagit över på väg till nästa krog. Den där gitarren gjorde nog banne mig hela kvällen. Vi blev väldigt uppmärksammade iallafall.

Men sen blev jag för trött och åkte hem. Och idag (måndag) känner jag mig inte ett dugg frisk. Kan knappt prata pga hes röst och halsen gör dunderont. Nästan feber. Så det är väldigt tveksamt om det blir jobb för mig imorgon.

Och med det säger jag Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pia

Oh, så mysigt!

Gillar granbilden! :)



Och så gillar jag gitarr-rundan!

Såg ut som en kul kväll o mysig helg.



kramis

2009-12-14 @ 23:13:21
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha ja jag fick en chock när min blogg var julig helt plötsligt :) har vi samma tomteluva rentutav!;)

2009-12-15 @ 14:13:17
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0