Jeansen sitter fast!

Hjälp! Mina jeans sitter fast i centrifugen nere i tvättstugan!! :-o

Hade totalt missat att det bara är till 20.00 man får tvätta på lördagar. Trodde det bara var söndagar. Jättekonstigt att det är så förresten, men vad att göra...?
Så där står alltså jag och stoppar i mina jeans i centrifugen, stänger locket för att sedan upptäcka att allt är avstängt. Gick inte göra nånting. Inte ens öppna locket. Så nu får dom ligga där och ruttna över natten. Är det ett tecken på att jag verkligen behöver ett par nya jeans? Skulle kanske trots allt varit på stan idag ändå. :-/

Tur att tvätttiden imorgonbitti var ledig. Det enda knepiga är att Linda har tvättbokarnyckeln på sin nyckelknippa och hon befinner sig i Ljungby i helgen. Men jag stoppade in en lapp istället för bokningsgrejen, så jag hoppas verkligen ingen tar min tid. Det skulle kännas surt. För jag har mer att tvätta. Tvättar i princip ALLT!

Så om jag nu har tur får jag allt tvättat imorgon. Sen ska jag fortsätta packa upp alla saker. Och på eftermiddagen ska jag bege mig till Arlanda för en middag med mammsen. :) Kanske jag hinner en sväng på stan först o leta jeans?



Och eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att få den där jädrans tvättiden är det nog bäst att jag lägger mig nu. Annars kommer jag se ut som på bilden. Fast det kommer jag nog göra ändå! Jag är ju som ni kanske vet ingen vidare morgonmänniska!

Kommentarer
Postat av: Pia

det var som mycket du hade tänkt hinna med imorgon ser jag... jag tror inte att du kommer att göra allt som står där :P

Tvätta, packa upp, GÅ PÅ STAN och träffa Mamma på arlanda. Känns som att det inte blir nåt stan. Eller så får du ingen tvätt/pack gjord. :)

Men i sinom tid så blir det nog bra.



Jag ska också sova. Eller iaf slå igen datorn och ägna mig åt en bok en stund i stället.



Puss puss

2009-02-01 @ 02:02:33
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: stina marklund

haha du värkar ha fullt upp med tvätten=) Ska bli roligt att ses på Onsdag och få känna på Svensk luft, var ett bra tag sen jag var hemma nu!! puss pus

2009-02-01 @ 10:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0