Råttlort!!

Jag lyckades stiga upp imorse och få min tvättid. Och jeansen låg kvar...Puh! Så nu har jag tvättat och tvättat och tvättat. Lite för mycket kanske, för allt har inte torkat så nu hänger det här o var i lägenheten. Jag har verkligen tvättat mängder med kläder, sängkläder, handdukar. Även det som egentligen inte behövde tvättas, men ville ändå att allt skulle va nytvättat innan jag lägger in det i garderoberna. Känns fräscht!
Har en del kvar så det får nog bli att boka in ett till tvättid snart.

Men det är mycket i veckan. Kvällsföreläsning på tisdag. Stina och hennes 2 danskar ska bo här natten till torsdag. Sen åker dom och även Linda till Mexico på torsdagmorgon. På torsdag kväll kommer Simon hit och stannar till måndag. Så det blir en händelserik vecka och det gillas! Längtar mest till helgen såklart! :D

I afton ska jag som sagt åka ut till Arlanda för en middag med mammsen innan hon åker vidare till Göteborg och jobbar. Ska bli trevligt!
Hon ska ta med mina skridskor hit, för på onsdag ska jag och 2 av kidsen ut och åka. Kul kul! :D
Men nu när mamma letat fram dom ur förrådet så var det råttlortar i dom.. Uuuusch och huvva! Men det är väl inte så konstigt, dom har ju stått där i några år. Och om jag va råtta skulle jag oxå bosätta mig i en skridsko.

 

Dom är ju rätt söta trots allt. iallfall Rattatouille och Husmusen.

 

Kommentarer
Postat av: liza

tjabbba bruden=)jaa jag vet för dålig update hos mig!fy skäms på mig=) ska ta mig i kragen snart!! åå de vore ju hur kul som helst...skit skit att jag har cup..men säg till inför nästa gång med=)) hoppas du har det bra, sköt om dig, kramar

2009-02-01 @ 14:50:49
Postat av: Pia

Hehe, råttlort i skridskorna :P Totte tar sig väl inte in i garaget för att jaga. Måste vara därför.



Hoppas du och mamma hade trevligt. Maten så riktigt god ut.



puss

2009-02-02 @ 08:43:22
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0