Suring!

Nu kan INGEN säga att jag aldrig smakat suring.



Ni kan ju döma av minen vad jag tyckte. :-P Fast nä okej då, så farligt var det inte. Smakade mest salt tycker jag. Men jag tycker ändå mitt kött med klyftpotatis var bäst. Inte ens Bosse ville ha, men det är ju inte så konstigt för han äter ju inte fisk. Han ville inte ens ut på balkongen idag för det luktade suring.

Så här är det: Varje gång Stina kommer till Sverige så ska hon ha surströmming. Och så även denna gång. Stina och Linda åt suring och jag å Rille åt kött. Mycket trevligt!


Surströmmingsälskaren 1


Surströmmingsälskaren nr 2


Provsmakaren nr 2

Härligt med besök! Men imorgon är dom borta igen. Stina åker tillbaka till Gran Canaria redan 5 inatt. Och Linda och Rille åker någon gång under dagen.

Och sen på kvällen då VET ni vad som händer. Fest aaait?! :D Peppad som aldrig förr. 3 nyktra helger, nu är det min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0