Måndag igen... suck!

Förra måndagen var jag på ett oförståeligt bra humör och redan då började jag peppa inför helgen och la in drinkar i blogginlägget. På en måndag liksom??! Då är nåt knas.

Idag är det måndag igen och jag har som tur var kommit ur förtrollningen och är återigen måndagsgrinig. Har varit trött, på smått dåligt humör och haft väldigt dåligt tålamod. Precis som en måndag ska vara. Och inte gör det det hela bättre med att det är just "den" tiden på månaden heller. :-S
Och så "det där" dessutom... ja jag säger då det.

Så helt enkelt, det har varit en kass måndag men hoppas veckan går mot ljusare tider. Ser verkligen fram emot torsdag då mamma, pappa å Pia kommer hit.



Idag känner jag mig lite som en gäspande gris. Men nu ska grisen nöffa vidare med ett till avsnitt ur SATC. Har säkert sett 10 st idag. Börjat om från början. Det är bara sååå bra! och beroendeframkallande!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, vart hittade du den bilden? Roligaste grisen på länge!



bra att du är måndagsgrinig! jag med.Och framför allt måndagsseg.



Bättre imorgon? Puss

2009-02-23 @ 22:48:06
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0