Inte lätt att vara prinsessa

Idag är det semmeldagen och JA jag har ätit en semla. Och den var okej, men semlor kan bli lite för mycket ibland tycker jag. Hade tänkt baka semlor med kidsen idag till och med men det uteblev för det fanns inte ingredienser till det så vi bakade scones istället.

Ikväll efter jobbet hade vi APT. Seg och lång dag med andra ord. När jag kom hem befann sig Linda å Rille här. Dom ska hämta alla sakerna men sover över här inatt för att vara pigga att åka vidare norrut imorgon bitti. Nu känns det verkligen tomt här i lägenheten. Eko eko eko...

Sen är det väl ingen som missat kronprinsessans och Daniels förlovning idag? Själv stod jag självklart utanför slottet för att försöka få mig en glimt av det goda. Skämt och sido. Har däremot sett en bit av presskonferrensen. Var dom tvungna att läsa innantill? Det tycker jag va lite töntigt.



Sen kan jag inte annat än säga att deras framtida barn lär få en sju helsikes haka. Vid närmare eftertanke, Viktoria och Daniel ser likadana ut!

Förresten så var jag helt förtrollad av kungahuset när jag var liten. Hade en massa kort på dom och tyckte alla klänningar var så vackra och drömde väl säkert om att själv få vara prinsessa. Som vilket barn som helst gör. Men alltså, det kan ju inte vara en helt lätt uppgift. Och man kan ju inte direkt säga upp sig heller. :-S

Kommentarer
Postat av: Pia

JO, jag tänkte också på att det var lika på den bilden! :) Och jo, hyffast fina hakor också!

Men dom måste ju få barn så att vi får några nya arvingar till slottet ;)

Hihi, jag tror nog att du fortfarande är lika förtjust i kungafamiljen, bara lite mer i smyg...

2009-02-24 @ 22:35:23
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0