Som en dans på rosor fredag den 13:e

Idag har min dag gått som en dans på rosor. Bokstavligt talat.

Titta vad som anlände till mitt jobb idag!



Tre röda rosor! Från min prins.

Gissa om jag blev paff!

Men det är inte för att det är alla hjärtans dag imorgon. så här stod det bland annat på kortet "Eftersom du tycker alla hjärtans dag är så konstig så passar jag på att skicka några blommor idag istället."

Han har uppfattat mycket den där Simon.. För det stämmer, jag tycker att alla hjärtans dag är lite överdriven och bara för att butikerna ska tjäna en massa pengar. Och just att man säger att man ska fira alla hjärtans dag, låter konstigt tycker jag. Man ska kunna visa kärlek och omtanke vilken dag som helst. Och just därför fick jag rosor idag!



Bosse tycker oxå det var spännande!

Nu ska jag traska in till Torsvik och handla lite snacks, sen ska jag bara njuta den resterande kvällen av fredag den 13:e

Kommentarer
Postat av: jes

Åh blombud är så romantiskt! :)

Jag funderar nu starkt på att skaffa ett distansförhållande. då kanske jag med får ett blombud :)

2009-02-13 @ 20:09:34
URL: http://jwikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0