April april...

Hej era lättlurade jäklar!!

Inte tror ni väl ändå att jag klippt av mig håret?! Det va bara ett litet skämt, ett tidigarelagt aprilskämt. :P
Men visst såg det rätt snyggt ut ändå? Och visst var det ett rätt roligt oxå? Jag hade roligt åt det iallafall. :D

Hade inte tänkt dra ut på det så här långt. Men jag har inte haft fram datorn nu på länge eftersoooooom jag har flyttat!! Yeeey! Äntligen! så nu är jag sambo med Linda några dagar tills hon drar till Mexico i 2 veckor och efter det flyttar till Skell. Känns skönt att äntligen fått flytta ut från garderoben och in i slottet! Blir 4:e natten i natt.

Och alldeles just precis fick jag höra att min PRINS kommer hit torsdag den 5/2. Och det är riktigt snart. Längtar redan!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

vad jävulusisk du är!! men jag tycker iaf att det va fint:)

2009-01-29 @ 19:03:10
Postat av: Ida

Haha men varför skämta om en sån sak!? :D Jag tycker du ska klippa kort iaf, looking good så att säga!

2009-01-29 @ 19:09:37
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Haha, jag fattade ju direkt att du inte klippt dig på riktigt men man kan ju inte förstöra sånna lustiga skämt här på bloggen! :D



Och som vi härhemmavid konstaterat (alltså jag, matte o mamma) - det var ju inte ens speciellt snyggt! :P



Du passar superbra i kort hår, men den där frillan ser ut som din Robyn-period i mellanstadiet. Men klipp gärna till nån annan häftig frisyr.



Puss o kram, hoppas du trivs i nya lägenheten!

/Syrran

2009-01-29 @ 22:59:44
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mammie

När kommer det bilder från 'slottet'? Vi vill gärna se hur du och Boss bor!

Och ang. frisyren. Jag tycker som alla andra, att du passar i kort, gärna jättekort. Inte Robyn-frilla. SÅ....vi vill se Maya kortklippt, vi vill se Maya kortklippt!

Men jag vet ju att det är du som bestämmer. Annars kanske du måste börja m pyjamaströja igen. :D

Kramar Mammie

2009-01-30 @ 14:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0