Stora tuttar??!

Barns kommentarer:

Idag när jag skulle hjälpa en av kidsen på med skorna stirrade hon på mina bröst och så sa hon:

-Maya, du har stora tuttar!

haha, ja vad ska man svara på en sån sak.. :P

Och för någon dag sen sa en liten kille som nyligen haft vattkoppor.

-Maya, har du oxå vattkoppor?

Han syftade såklart på mina födelsemärken. har ju ganska många. Och det är många av barnen som frågar vad det riktigt är för nåt. Var en annan kille som faktiskt försökte skrapa bort dom. Utan resultat såklart.

Ibland är barnen bara för söta. :) Det är såna här saker som gör att man brinner för sitt jobb. (eller ja det är klart, kanske inte tuttgrejen direkt men.. hahaha) Men dom kan verkligen kläcka ur sig vad som helst.

Ikväll ska jag till Linda på middag/Lets dancekväll. Längesen sist. Ska bli mysigt. Kan hända att det slinker ner ett glas vin oxå. Men jag har lite ont i magen. Förstår inte varför, men alla på vår avdelning verkar ha fått det. Inklusive jag och Lotta. Matförgiftning?

Om det har gått över till imorgon och ifall Linda håller sig frisk (hon är förkyld) så blir det nog lite party för vår del. Vi måste ju passa på innan Linda flyttar. MINST en fest!

Avslutar med den här bilden, för alla barn älskar Hello Kitty! Se till att njuta av helgen nu allihopa! Det ska jag göra :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Hehe, men Maya du HAR ju stora tuttar! :D

Hahaha... typ som att Anja sa till mig att jag är liten. Det är ju bara att säga sanningen. Ganska kul tycker jag.



Hoppas ni får en trevlig kväll. Vi laddar för Mattes födelsedagsfest imorgon. Alltså, jag ska snart stjälpa mig ur soffan och städa lite. Kul!



Pusselipuss

2009-01-16 @ 19:57:29
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: liza

hahaha, roliga barn=)

meeen tack för ditt sms=)och ursäkta att telefonen var av=)ops, ska aldrig hända igen!!=)lovar=)

jaaa vi funderar på att åka ner kanske nån gång, skulle ju vara kul om bella oxå skulle ner!!! vi får planera.....sköt om dig stumpan!!!pusss och kram

2009-01-16 @ 21:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0