Rastlösheten tar över!

Idag mår jag bättre. Fått sova hela natten utan att måsta springa till toan stup i kvarten. Har till och med fått i mig lite frukost. En tallrik med nyponsoppa o skorpor i, hoppas bara det inte åker upp igen. Känns att jag blivit piggare för nu har rastlösheten kommit över mig. Och om jag då är rastlös redan hur ska det då bli imorgon och ännu värre på fredag!! För jag kommer måsta stanna hemma resten av veckan. 48 timmar symptomfri och än är jag ju inte det. Smittorisken ni vet.
Får väl helt enkelt hitta på saker då...

Se film/serier
Packa ner lite flyttsaker
Läsa bok
Läsa bloggar
Sova och gosa med Bosse

Nån som har nåt fler förslag på vad man kan hitta på när man är sjuk och rastlös men inte vågar lämna hemmet?
Om nån känner för att skicka ett litet sms eller slå en pling så är även det välkommet! :)

Har kommit på en bra sak med denna sjuka. Jag slösar inte pengar vilket är bra för jag har nästan slut pengar för denna månad och dessutom måste jag börja tokspara.. Och då är det ju bra att man inte behöver köpa så mkt mat och heller inte kan va ute o svira om helgerna. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Tycker att du hade kommit på rätt många bra saker att göra. Du kan ju alltid rensa garderoben också när du är igång? Fast du har säkert en nyrensad garderob. Min däremot står och skriker "hej-kom-och-hjälp-mig!" men utan att någon någonsin förbarmar sig över den.



Nu ska jag jobba hårt här en stund och sen fara och träffa Ninnie i Piteå. Det blir kul!



Puss puss

2009-01-21 @ 10:58:22
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Micaela

Sv: Det var så lite så! Skönt att du mår bättre idag. :)

2009-01-21 @ 22:05:35
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja, alltså jag hade inte med mig kameran. De andra bilderna är tagna med mobilen och sen på kvällen tänkte jag som inte på det.

2009-01-22 @ 21:03:42
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0