Hem ljuva hem

..Ja faktiskt på riktigt, hem ljuva hem. Var lite tveksam på vägen hem om det skulle kännas så, men när jag väl kommit innanför dörren och kände hur friskt o fräscht det luktade så kändes det helt ok att vara här igen. Gick runt o tittade på hur kliniskt rent och fint jag lämnat det. Är aldrig kul att komma hem till en stökig lägenhet.
Känns dessutom enormt skönt att slippa bo i en resväska om än det var värt varje sekund för att jag fått bo med Simon. Men att komma hem till 63 kvadrat med garderober som rymmer mina kläder och jag kan vandra runt på stora ytor och bara va, det är en rätt skön känsla.

För första gången på en månad är allting helt tyst. Men jag gillar tystnaden. Bara den inte pågår allt för länge.

Saknar förstås Bosse. Lämnade honom hos mamma o pappa. Kändes mest schysst mot honom eftersom jag ska till Kroatien om två veckor. Vill inte först tvinga honom hit för att han sen ska bli omhändertagen av nån han inte riktigt känner. Istället kommer syrran hit med honom i slutet av månaden. Men det kommer kännas tomt om nätterna nu. Att inte ha en mysig Simon sovandes bredvid och inte heller en Bosse som ligger och kurrar.

Vilken tur att jag hann krama om alla mina favoriter innan jag åkte. Saknar er alla lite redan. Mamma, pappa, syster, pojkvän, vänner o släkt.







Vi ses till jul som jag brukar säga! (förutom vissa som jag träffar redan inom kort)

Kommentarer
Postat av: Pia

Vi saknar dig också!

Men riktigt härligt att vi hann träffas så pass länge ändå.

Njut av tystnaden!



Puss o kram

2009-08-01 @ 00:27:05
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: mammpapp

Semestern är kort OCH så var det oxå med våra träffar under semestern. MEN, man kan inte hinna med allt! Som det sägs: Underbart är kort.....

Vi älskar dej! Kram mammipappi

2009-08-01 @ 00:39:32
Postat av: Simme

Jo det finns helt klart en hel del öpppna ytor här åxå som jag inte sett på ett tag, hade glömt att det fanns golv är i lägenheten ;P

Men det blir tomt här nu när man vant sig vid att ha mysigt sällskap nästan hela tiden.

Men vi ses ju snart igen

Puss

2009-08-01 @ 00:44:51
Postat av: Mamma

Simon!. Jag tror jag kan föreställa mej din etta med Maya packning inför semestern häruppe! Jag tror oxå att jag förstår att det helt plötsligt är TOMT!

2009-08-01 @ 00:57:48
Postat av: Liza

hhhaha, vi brukar inte heller ha mycket golv i sikte på sommarn=)hehehe...

synd att jag inte hann träffa dig nåt innan du åkte=(, men jag kommer att förespråka en sthlmresa i höst!!!

ha de så bra, kramar liza

2009-08-01 @ 09:00:06
Postat av: Tess

Jo det var riktigt synd att den inte ville titta ut innan du åkte! Men vi får hålla dig uppdaterad med bilder tills nästa gång vi ses!

Ha en trevlig helg! Vi piper om det händer nått :)

Kram!

2009-08-01 @ 18:23:13
Postat av: sanna

hejsan. allt bra? :)

2009-08-02 @ 16:54:32
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0