Sista veckan nu

Semestern lider mot sitt slut. Gaaah jag får panik. Börjar om att jobba på en vecka. Jag vill inte. Men tur att jag bara behöver jobba 2 veckor, för sen bär det av till Kroooaaatieeeen. :D det kommer bli hur härligt som helst.

I helgen har jag varit i Övertorneå, hos Simons mormor o morfar. Dom har haft storkalas för släkten. Jättemysig helg med riktigt kanonväder. Medan det regnat här hemma har det varit 25 grader varmt och klarblå himmel där borta. Inte har jag klagat.

Trist däremot att komma hem till det här kassa vädret. Bläh! Hoppas verkligen på lite sol till veckan.
Var förresten förbi Ikea på hemvägen. Det enda jag fick med mig hem var 4 st orangea magneter för sammanlagt 29 kr. Det ni!

Får bjuda på bilder vid ett senare tillfälle. Men nu ska jag återgå till min braiga bok.
Och imorgon ska jag äntligen få träffa Denises lilla bebis. Ser verkligen fram emot det. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Usch så fort din semester har gått! Kan du inte stanna här lite längre? ;)

Tur att jag ska komma och hälsa på dig sen! :D

Hälsa Denise och lilla "alfred".

Och hör av dig sen!

Puss puss /Pia

2009-07-27 @ 10:22:54
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

I tagged you on my blogg

2009-07-27 @ 23:29:10
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0