KlantMaja

Jag är sjukt klantig nu för tiden. Jag snubblar, jag bränner mig i ugnen, jag klämmer mig, jag får blåmärken, jag får skrubbsår, jag bryter naglar.. osv. Varför då?? Man märker ju på barn som växer att dom ofta ramlar och så för att dom inte vant sig vid att dom blivit längre.. Men helt seriöst, jag tror (tyvärr) jag vuxit klart.

Däremot är det sjukt kul att jag får använda uttrycket klantMaja på mitt eget namn. Det händer inte så ofta. :-P

Nu ska jag packa. Imorn bär det av norrut. Lanternan, midsommar, you name it! Men vad ska jag riktigt ha med mig? :-S

Kommentarer
Postat av: Pia

Konstigt hörrudu.

Mer konstigt - igår när jag försökte kommentera ditt inlägg ville den ha lösenord av mig. Och inte sånna där siffror o bokstäver från en bild utan som när bloggen är lösenordsskyddad. Vad händer?



Kul att du försökt dig på lite sevillanas hemma framför hallspegeln. Själv var jag lite sevillanasklädd igår. :)



puss

2009-06-18 @ 00:05:52
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Hmm... nu kom det inte upp!

Undrar vad det var för skumma grejer jag fyllde i igår :S

2009-06-18 @ 00:06:35
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0