Skadad fotbollskille

Idag, alldeles nyss för att va exakt hade Skellefteå ff träningsmatch mot Djurgården. i 89:e minuten låter det så här:

"Simon Eriksson ligger nere på gräset, skadad. Lindas ordentligt runt knä och lår. Färdigspelat för honom."

Stackars gubben. Inte kunnat spela på flera matcher pga skador och förkylningar och så nu pang bom skadad. Men jag har ingen aning om hur skadad. Får väl veta sen.. Hur som helst, TRIST!

För övrigt vann Djurgården med 4-0. Det är oxå riktigt trist!



Den här bilden tog jag på min kvällspromenad. Står mitt på Lidingöbron och fotar. med mobilen till och med. :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Usch då! Jag hoppas verkligen att det inte är nåt allvarligt med knät! (Typ korsbandet) Att det bara är en rejäl sträckning eller nåt. Du får uppdatera sen!



Jättefin bild! Tänk att du kunde få till en så fin med mobilen! :)



Miss you!

Kisses

2009-06-25 @ 01:44:27
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

0-4 mot ett lag som spelar i allsvenskan är inte fy skam! Det är riktigt bra, egentligen. Tråkigt att Simon blev skadad.

2009-06-25 @ 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0