Therese på besök

Åh vilken jättetrevlig helg jag haft! Therese har varit här och det har varit toppen!





Det blev kycklingsallad till middag som jag förberett redan innan jag åkte in till stan för att möta upp henne.
Sen blev det lite melon, ananas och chips på kvällen och så såg vi Girls just want to have fun. Den filmen vi så många gånger sett när vi var små. Och tänka sig, den är fortfarande lika bra!



Idag har vi varit inne i stan. Therese köpte en vansinnigt vacker klänning som hon ska ha på sin systers bröllop i sommar. Otroligt fin!
Jag köpte ingenting, förutom lite mat o lite glass förstås. :)

Tack för en trevlig helg! Vi ses i sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv! Var jättekul att se hur du har det. Ser fram emot i sommar då vi får ha en liten receptbytardag, kanske med lite provsmakning också :) Kram

2009-06-08 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0