Långängens gård

Igår kväll efter jag vinkat av Therese tog jag det bara lugnt. Hade tur som kunde lyssna på Bruce Springsteens konsert från balkongen.. Om än man kanske inte direkt hörde vad han sjöng. Det var lite som när man är en bit ifrån ett festivalområde och kan lyssna på håll. Dvs SOMRIGT! Härlig känsla tycker jag och jag började genast längta till Stadsfesten i sommar.

Sen satt jag uppe jättelänge och funderade på min framtid, vad det ska bli av mig osv.. :P Det gamla vanliga som ofta kretsar runt i mitt huvud. Jag har mina drömmar och en vacker dag ska jag nå fram.

Idag har jag inte varit på dagis. Istället har vi varit hemma hos Lotta och skrivit kvalitetsredovisning. Inte sådär jättekul. Men det gick väldigt snabbt för vi var så effektiva. Blev klara kring 11. Och då åkte vi, jag, Lotta o Nasrin ut till Långängens gård för en smarrig lunch. Åh vilket vackert ställe, och vilken god mat!



Långängens gård



Lotta o Nasrin



Kyckling med coscos o sallad



På andra sidan vägen fanns det en massa får

Efter lunchen åkte vi in till centrum o kikade lite i affärer. Sen gick vi till cafét Tindra och fikade. Jag åt en jättegod hallonpaj.

Vilken underbart härlig arbetsdag! ;) Hoppas det gått bra för våra vikarier.

Kommentarer
Postat av: Pia

What a day!

Värsta lyx. Härligt att ni får göra sånt nån gång också. :)



Lycka till med framtidsplanerna. Man ska alltid göra det man brinner för. ;)



Puss puss

2009-06-08 @ 16:19:12
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

Glömde säga att maten såg extra god ut på turkosa tallrikar. Måste nog köpa det när jag kommer hem. Vill ha!

2009-06-08 @ 16:19:51
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: jessica

hjälp jag kommer aldrig att klura ut vad det ska bli av mig. tror jag kommer att ha en massa skitjobb hela livet :P hahah att det är drygt att jämt måsta ha nått med sport att göra. så less att jag kan spy! haha

2009-06-08 @ 17:22:26
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: nea

fin blogg! gillar leopardmönstret ;)

2009-06-08 @ 19:44:30
URL: http://systerdekadens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0