Bowling

Va kul vi hade i fredags. Alla dom "unga" från jobbet var med. Förutom Michaela för hon var bortrest. Kvällen började med tacos hemma hos mig. Tyvärr virrade Joel bort sig i nån timme innan han hittade hit, så vi fick äta utom honom. Vid 11 bar det vidare till bowlingen och här kommer bilder från det.



  



  

  

  

Olika sätt att bowla. Men att bowla med fel hand, eller baklänges är inte att rekomendera.


Lagbild! :D


Jag, Karin o Joel åkte in till stan sen för att möta upp Soffan och Co på Oxid.

En totallyckad kväll förutom min stackars högra hand som både fick brännskada från ugnen, blev klämd mellan bowlingklot, och bröt av den längsta nageln jättemycket.

Och nåt som inte heller va så skoj var hur bakis jag var igår. Fick springa fram och tillbaks mellan toan och soffan hela dagen. Inte så kul. Och stackars lilla mammsen som kommit på besök. Jag kan ju inte ha varit så rolig att umgås med. Idag mår jag iallafall prima så vi får se vad vi ska hitta på jag och mammsen. :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för den fina kommentaren :)



Vilken härlig fest och mindre härlig baksmälla...

Hälsa Carina!



Kramar

2009-06-14 @ 14:11:53
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilket skitväder. +9 grader och regn. Det regnade även igår. Så det är skönt att få vara inomhus hos dej, Maya. Ikväll drar vi, du och jag, in till Race Village, alltså Kungsan och Skeppsbron. Volvo Ocean Race drar idag vidare från Marstrand och hit till Stockholm. Och då passar huvudstaden på att göra ett Race Village m gästhamn (vid slottet), restauranger, uppträdanden o båtgrejs. Och GRATIS inträde. Så oavsett regn blir det en sväng in till city. Kramar

2009-06-14 @ 16:50:01
Postat av: Theresia

Så kul att du kommer hem snart!

Hade ju tänkt fara på Lanternan men jag tror inte jag kommer att orka, så det får nog vara för i år! Så skönt med semester är ju inte alls länge kvar till dess. Kram kram!

2009-06-15 @ 17:54:18
Postat av: Foofie

Vilken härlig belysning dom hade där =D

2009-06-16 @ 04:45:49
URL: http://foofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0