Fredagen i bilder



Vad gör man inte när badrumsspegeln är upptagen och man ingen annan spegel har och måste verkligen få sitt hår platt? Jo man ställer sig på en stol i köket och tar klockan till spegel.



...och här har ni resultatet. Funkade ju kanonbra. Även den nya klänningen tycker jag.



Ute på Jensens. Vi var ju tvungen visa pappa våran favoritrestaurang.



Mamma o pappa njuter av den goda maten



Pia njuter av efterrätten



På med läppglans och vidare ut i vimlet...



...till Sky Bar. Härlig utsikt!

Sen hem och sova.

Kommentarer
Postat av: Emelie

grymt snygg klänning Maya :)

2009-03-02 @ 19:13:29
URL: http://emelienor.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ååå den där klänningen har jag kollat på i smyg, den är så fin.



Japp nu kommer vi alldeles snart, det ska bli superkul. Jag hoppas du är taggad!!

Haha ja jag har några stackars kronor kvar, har ju varit på praktik nu i en månad och bott billigt hos mamma och pappa, haha.

2009-03-03 @ 19:22:54
URL: http://linnealindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0