Resten av helgen

På lördagen skjutsade vi ut Pia till Arlanda för hon skulle till Turkiet för en veckas kurs. Somliga har det bra. :)
Efter vi släppt av henne åkte vi vidare till moster. Fick lite fika och pappa hjälpte dom fixa fläkten.
Blev ingen långvarig visit eftersom vi skulle till Ikea och det brukar ju kunna ta sin tid, vilket det även gjorde. Lyckades fylla en full vagn och även en del kartonger från ta själv lagret. Så man skulle kunna säga att det blev en hel del. ;)
På kvällen blev det hämtpizza och melodifestival. Jag tycker Malena Ernman var grym!!!

På söndagen var jag uppe med tuppen. Vad annat kan man göra när det vankas Vasalopp? Synd jag inte kunde följa till första man gick över mållinjen. För vi skulle iväg till:

BÅTMÄSSAN!!!



Alltså jädrar vilka båtar det finns. En vacker dag skulle jag med kunna tänka mig bli lite rik så jag med kan få glassa omkring i såna här.



   



Dom är inte små dom där bjässarna. Ryms inte ens på bild.

Men 10 miljoner kan vara lite väl mycket för en båt kanske? Och jag vet inte om det är nödvändigt med 2 kök, ett stort sovrum, flera gästrum, 2 toaletter med dusch... Och ibland ser det bara fööör plastigt och lyxigt ut. Nej tacka vet jag båtar gjorda i trä, som våran Bamse! Men träbåtar var det ont om på mässan.



Den här va lite cool tyckte jag.



Hittade en stor sjökarta på golvet. Passade på att ställa mig på min ö. Strax vänster om min fot ligger mitt jobb. Och mitt hem är strax nedanför L:et. Så då vet ni.



Resten av helgen bestod mest av byggande och fixande. Men det får ni se mer av sen. Kommer för och efterbilder imom kort! Håll utkik! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra med en karta så jag hittar hem till dig ;)

2009-03-03 @ 23:03:34
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Jag håller utkik! Var är dom? :O

Hehe, fast jag har ju redan sett flera bilder av hur find du har fått det.



Fnissade till lite när jag läste att du en dag kan tänka dig att bli lite rik. hehe. :D



Nu ska jag kolla på nästa inlägg som hade en spännande titel. Jag har förresten laddat upp fler bilder ikväll. Puss puss

2009-03-05 @ 01:36:21
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0