Surprise!

Jag är hemma i Skeeeell!



Pia var den enda som inte fick veta något. Mamma hade planerat in en lunch med henne på Johanna i parken igår. Vad hon inte visste var att jag oxå skulle vara med, så hon blev något överraskad när jag väl dök upp. Glatt överraskad får jag hoppas. :D



Idag är vi i Båtvik och grillar. Inte helt fel vill jag lova.

 



Jag försökte hoppa, men det gick inte så bra.

  

Och så här kan det gå.. Då hamnar foten hos rumpnissarna.

Ikväll blir det party party och det här är Pias outfit.



he he he

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, vad var det är för oufit? Var hittade ni den? Underhållande;) Kul med surprise! :)

2009-03-28 @ 14:50:52
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Mammie

Kul att få besök! Och haha, Pias outfit. :D

2009-03-28 @ 14:51:41
Postat av: Mammie

Kan bara säga att i skrivande stund är Maya, Pia o Mattias på väg hem till stan. Och att Pia själv inte sett detta inlägg än. :D

2009-03-28 @ 14:53:58
Postat av: Pia

Hehe!

Nu är jag hemma framför min rosa dator och ser att Maya lagt upp en bild på min tänkta outfit för kvällen. Hmm.... när den nu är avslöjad så funderar jag på att ta på nåt annat! :D



2009-03-28 @ 15:48:14
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad roligt att hon blev riktigt surprisad :) Varken jag eller Linnea kan komma på vad för någon brun tröja vi kan ha glömt hos dig? en beskrivning skulle vara bra! :) Hoppas ni hade en superhelg, jag hoppas på en update med mkt bilder på systrarna burman! Puss

2009-03-29 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0