8 till 8

Ojdå, blev visst en 12 timmars arbetsdag idag. Fick stanna efter jobbet och fixa en massa. Vi har nämligen vernissage imorgon, där vi bjuder in alla föräldrar så dom ska få se allt fint deras barn har skapat under året. Så jag och Lotta har jobbat på som tokar och fixat och donat. Till och med bakat bullar. Ca 100 st. Det ni! Och goda var dom oxå!

Tänkte tillåta mig ta bussen från jobbet för en gångs skull, för det duggregnade lite. Men missade den och beslöt mig för att gå ändå. Hade Michaela som sällskap och det gör ju det hela trevligare. Men eftersom vi tog hennes väg och jag inte riktigt har koll på den så villade jag såklart bort mig efter vi skiljts åt. Gick och irrade runt ett bra tag innan jag hittade något så när rätt riktning. Kom ut på en väg jag absolut inte trodde jag skulle komma ut på. Jag trodde jag var på ett heeelt annat ställe. Helt lost. Men så kan det va. Fick en rejääääl prommis iallafall. Men jag hade glömt stegräknaren så det kändes som lönlöst. Särskilt när det dessutom regnade och jag behövde på toa. Ingen kul kombo..

Men hem kom jag iaf. Och väl hemma började jag städa lite. Ska ju snart åka norr över och då måste det ju va fint hemma. Särskilt eftersom Lovisa ska vara här och se till Bossen. :) Men nu är jag trött efter denna långa dag så jag antar att sängen vore ett bra alternativ just nu..

På onsdagkväll är det jag åker mot Skell förresten. Och jag längtar enooormt mycket!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Pia

Ha så kul i Skell-Hell... :D

Och så klart i älskade lilla Byske!

Skell är inte så mkt att längta efter, men Byske och Båtvik - det är grejer det!



Puss o Kram

2009-05-18 @ 23:51:02
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: suss

Hej!

Är du intresserad av att samarbeta med bracy.se? Du kan vinna armband och du får även 10% rabatt! :)

2009-05-19 @ 14:02:52
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0