Charlottedagen

Nu är det den där jäkla nyinflyttade grannen igen. Nu borrar han igen. Hur mycket kan han behöva borra egentligen? Jag tror han snart har borrat sönder hela lägenheten.. Eller vad tusan det är han håller på med. Spikar gör han oxå och det känns precis som det är i mitt huvud han spikar. Det är ju visserligen bra att han gör det här dagtid medan dom flesta grannar är på jobbet. Förutom pensionärerna...och jag.

Förkylningen är sämre idag så jag gissar (vet) att det blir att stanna hemma även imorgon. Och jäklar om grannen fortsätter även då. >(

Förresten har jag namnsdag idag. Maya Charlotte Burman. Grattis till mig!



Ser ni så synd det är om mig? Egentligen borde jag ha såna där tussar i både näsan och öronen så man slipper höra på den där förbenade grannen.

Kommentarer
Postat av: idos

Grattis Charlotte! Hoppas du piggnar till snart!

2009-05-12 @ 13:31:50
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Theresia

Men stackarn! Hoppas du kryar på dig, inte kul att vara sjuk.. Synd att vi inte bor närmare varann för då hade vi kunnat vara sjuka tillsammans..

Grattis på namnsdagen! Kram på dig!

2009-05-12 @ 14:55:05
Postat av: Linn

Hihi, du var en rätt så ssöt sjukling :)



Vi hörs ang imorgon

Krya på dig!

Kramar

2009-05-12 @ 15:24:25
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: liza

men stackars sjukling!!!sötnöt...=)krya på dig babe!kram

2009-05-13 @ 14:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0