Peppen

OOOj vilken försovning jag gjorde imorse.. Utan att ens märka det, förrän jag sitter på BUSSEN på väg till jobbet. Prick en timme hade jag försovt mig och trodde ju givetvis att klockan var halv 8 och inte halv 9 då jag hoppade på bussen. Heeelt sjukt ju! Kollade hur jag ställt larmet och det var som vanligt. Jag kan ju inte ha vaknat av dom helt enkelt och sen väckte nog Bosse mig. En timme senare. Jag är paff! Kan nog bero på alla dom timmar jag jobbade igår och att jag jobbade på rätt bra även när jag kom hem.

Vernissaget gick iaf hur bra som helst idag. Väldigt trevligt må jag säga. Men man får jobba på som en jäkla idiot. Allt ska va uppsatt på väggarna och sen ska det städas och när väl familjerna dyker upp ska det delas ut fika till alla. Och det är mååånga människor, föräldrar och syskon till alla barn på samtliga 5 avdelningar. Man hinner inte mingla själv särskilt mkt men det är trevligt ändå.

Fick jobba över lite idag med, men bara lite. Och nu när jag är hemma är det städning och packning som gäller. Har hamnat i världens städrace, t o m dammsugat bakom soffan. Usch huvva så mkt damm! Undrar hur pigg man är imorgon då. Men då FÅR jag inte försova mig.....

Nu taggar jag för helgen. Är så otroligt taggad så det finns inte på kartan. Särskilt pepp är jag inför lördag och alla festligheter.
Förfix/fördrink med Ida, Liza, Cissi o Amanda. Och sen fest hos Simme. Så skoj det ska bli! Peppelipeeepp!!! :D


Och imorgon får jag äntligen träffa min älskling! Och vet ni, jag har faktiskt fjärilar i magen :)



En bild på oss från förra midsommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej :) Jag jobbar i veckan och vet inte förrän i morrn hur schemat ser ut för kommande dagar. Men fredag passar nog jättebra, jobbar som längst till 17 då. Så kul att ses! Jag hör av mig i morgon :)

Kram kram!

2009-05-19 @ 21:38:33
Postat av: Pia

Hej Syrran!



Haha, så rolig du är som inte ens märker att du har försovit dig! :D

Tur att du inte hade öppningen då. ;)



Trist att jag inte är hemma när du åker till Skell. Men du får nog kul ändå. FAST INTE LIKA! :D



Själv har jag tagit tre lektioner på skolan idag. Var där mellan 11-16. Härligt!



Nu har jag varit hem och ätit lite middag. Ingen lyx men mat i magen iaf. Och så ska jag fara o köpa mig nån ny bok.



kram

2009-05-20 @ 00:26:45
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

hej igen



ville bara säga att igår (idag för mig fortf) så hade jag 44 besökare på min blogg. Det du! ;)

2009-05-20 @ 05:18:39
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0