Superstore

YES!!! Slapp utbildningen ikväll. Ska göra den nästa onsdag istället. Passar mig mycket bättre. Hade aldrig pallat ikväll.

Efter jobbet gick jag till Superstore och handlade. Där möts man alltid upp av dessa charmiga björnar som dansar och sjunger till allt från slager till dansband. Idag sjöng dom "Symfoni" för mig.





En grej som definitivt är ett stort minus när man bor ensam är att man måste bära alla tunga kassar själv. Är dessutom mycket roligare och effektivare (billigare) att handla när man är två. (Simon du kan se det här som en pik om du läser detta)

Passade på att köpa två pelargoner. En till balkongen och en till vardagsrummet. Ser så somrigt ut!



Idag fick jag vääärldens största kram av ett av barnen och så sa han "Jag äääälskar dig" med världens inlevelse. Är ju så att man smälter. Ibland är dom bara för underbara.
Vet ni förresten hur ofta dom kallar mig mamma? Mamma och Maya är ganska lätt att blanda ihop. Och nu har jag nästan slutat reagera på det.

Happ nu började det att regna. Igen.. Sol, regn, sol, regn. Bestäm dig nångång! Ojdå, det riktigt vräker ner. Dags att hämta in Bossen från balkongen.

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh, så gulligt! :)



Och fint med pellisar så klart.

puss

2009-05-30 @ 06:35:39
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0