Bloggat från ballen

En sån himla tur att man har en flyttbar dator. Ligger på ett täcke ute på balkongen i bikini och solar, hur skönt som helst. Har till och med sovit ett tag för nån timme sen.

Gick in för en stund sen och just i den vevan ringer det på Skype och det var PIA. Hon hade mellanlandat på Heathrow och väntade på nästa plan till New York. Vilken tur att jag gick in just då för annars hade jag aldrig hört. Så då kunde jag "hålla henne sällskap" en stund. Hon hann blogga oxå. För er som är nyfikna att läsa, isf kan ni gå in här.



Ni får vänta ytterligare på bilderna från igår, men jag bjuder på den här så länge som är alldeles färsk till och med.

Ruskigt vad man blir festsugen av detta väder.. kanske man borde höra sig runt om det är fest nånstans..? Eller åtminstone om det händer nåt skoj nånstans.. :D

Kommentarer
Postat av: Mamman

Kul att du oxå har fint väder! Det har vi med, men som vanligt har sjöbrisen slagit till! Vilket innebär att vi har ISVINDAR och bara +9,5 medans Skell har 18,9!!

2009-05-02 @ 17:13:18
Postat av: Linda

Tjena! oj vad du njuter, en riktig sommarbrud är du nog, bra att vara i sthlm nu då.. inte för att det är dåligt väder här heller, har solat i bikini 2 ggr än så länge på balkongen.

Har borta min stegräknare, kan ha tappat den men jag sla fortsätta leta lite till! Så det blir ingen Usa resa? tråkigt... aja man kan ju inte göra allt man vill, tyvärr!! vi hörs Kramkram

2009-05-02 @ 20:48:04
URL: http://abyloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0