Fynd!

Idag har jag fyndat!!!



Det här snygga tidningstället skulle ha kostat 1167, men med 60% blir det bara 450. Köpt på "Villan", en inredningsbutik här på ön som kommer upphöra. Lite trist men... :/ Egentligen borde jag kanske ha väntat med att köpa det, för nästa vecka är det 70% och där nästa 80%. Men jag vågade inte dra ut på det ifall det skulle ta slut. Man köper del för del och det fanns bara 6 delar kvar. Och nu är tre av dom mina. :D

Sen gick jag in på Röda korset som bara ligger runt hörnet från där jag bor och hittade dessa.



Det är dom 3 lila ljuslyktorna som är nya och blommorna. Ljuslyktorna 25 kr för allihop. Blommorna 5 kr. Värt! Har redan 2 st såna där ljuslyktor på ett annat ställe i lägenheten. Efter Bosses lilla kraschande av prydnader där uppe så blev jag ju tvungen hitta nytt, å nu har jag gjort det. Förresten så är ljuslyktan längst till höger oxå från Röda korset, inhandlad för några veckor sen. :)

Nu ska jag gå till mataffären och se om jag kan fynda nåt där. Fast i matväg denna gång tack!

Kommentarer
Postat av: Pia

PERFEKT att du hittat dom där fina ljuslyktorna för bara 25 kr. Det passar ju hur bra som helst hos dig.



Hoppas Bosse kan hålla sig borta från dom nu bara ;)



Pöss!

2009-05-27 @ 18:27:03
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det blev ju jättebra med lyktorna. Och tidningsstället!! Snyggt!

2009-05-27 @ 21:00:58
Postat av: Ronita

jag gillar tidningsstället!

2009-05-27 @ 21:49:00
URL: http://dancinprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0