2 veckor utan sötsaker

Jag måste säga att det här med att inte äta några onyttigheter går riktigt riktigt bra. Det har gått två veckor nu och jag känner inget direkt sug efter nåt sött. Hur bra som helst. Det enda jag kan känna att jag längtar lite efter är juleskum och julmust och det är nog enbart eftersom att det snart är jul.
Jag o Lina har sagt att om vi har varit riktigt snälla o duktiga så kanske vi kan få dricka en julmust på söndag då det är första advent. Men absolut inte äta nåt. Så vi får väl se när det väl är söndag om vi känner oss värda den julmusten.

Om det inte var jul snart hade jag kunnat behålla det här kontraktet mycket längre än till den 17/12. Så vem vet, kanske det kommer ett nytt kontrakt efter jul.
Känns hur som helst bra för kroppen att leva nyttigt!

Nu undrar jag: är jag och Lina värda en julmust på första advent?


 

Jag vet då iaf att jag kommer köpa julmust o juleskum till den 17:e. Och så ska jag öppna min chokladkalender.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0