Beslutsångest och brudklänningar

På grund av vår beslutsångest som hållit på hela dagen så blev det sista minuten med att boka biobiljetter, vilket gjorde att det blev lätt att välja eftersom det bara var en utav filmerna det fanns kvar biljetter till. Så det får bli Bröllopsfotografen. Inte direkt den film som stod högst på min vilja se-lista. Men nu får det bli så iallafall och jag tror den är riktigt bra.

Vi gick till Myrorna idag. Och titta vad jag hittade:



Den ultimata brudklänning. Den vill jag verkligen gifta mig i. Vore det inte vackert så säg?

I bakgrunden står Lina och tvekar på om jackan hon har på sig ska få följa med henne hem eller ej. Den fick det till slut och den var riktigt fin. Däremot fick brudklänningen stanna på Myrorna, kände inte direkt att jag var i några giftartankar. Haha. Inte med den gräddtårtan på mig iaf. ;P

Däremot kom jag hem med 2 nya pälsmössor. Så nu har jag tre.



Här kommer några fler bilder som är tagna idag.





Nu är det dags att bege sig till bion och jag har valt att ta den grå pälsmössan idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Pia

ser ut som att ni haft en härlig helg! :)

hur var filmen då?



kram

2009-11-08 @ 18:05:48
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Båtvik

Snygg header du har på bloggen! Undrar vad den där vackra viken kan heta? ;) Kramar mammpapp

2009-11-08 @ 22:39:50
Postat av: Maja.

Pälsmössor är aldrig fel, dock var den där bakelsen ingen höjdare:)

2009-11-08 @ 23:06:49
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0