Den eviga väntan...

Ibland går tiden så lååångsamt när man väntar på nåt. Om 6 timmar får jag träffa min älskling. Men 6 timmar känns rätt länge kan jag tycka. Fast det förstås, inte ens i närheten av lika långt som det var i början av mitt väntande. 4 veckor det vill säga. Då är 6 timmar inte alls särskilt länge.
Och dessutom ser jag till att hålla mig sysselsatt...med iofs tråkiga sysselsättningar som att tvätta, diska och städa. :-S Men jag tror att det gör att tiden går fortare.

Kommer bli ett hektiskt dygn. Tidsoptimist som jag är tror jag att vi kommer hinna med ALLT. Grönan, shoppa, klippa oss, måla köket, gå ut o käka, se film och mysa. Jag tror vi får stryka ungefär hälften. Men shoppa ska hinnas med iaf. Tänkte åka ut till Skärholmen för omväxlings skull. Sen skulle jag tycka att det vore kul om vi hann måla mitt kök. Jag skulle kunna byta bort det mot att se en film till exempel. Undrar bara vad egentligen Simon tycker om det.. Hmm vi får se. :P

Sen på söndag har han match och efter det åker han hem. :-( Då blir det ensamt igen. Så det gäller att ta vara på tiden man får tillsammans.



Fy bubblan vad jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Pia

hehe... "klippa oss" :D

ser fram emot att höra om det!

2009-09-18 @ 18:15:56
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Maya

haha ja fast vi skulle ju självklart inte gå till samma ställe som förut. Det var Simon som ville ge Sthlm ett nytt försök. Tycker själv det ska bli intressant att se resultatet. Man ska ju inte dra alla frisörer på samma kant, bara för att dom är från samma stad...eller?

2009-09-18 @ 18:27:59
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0