Glasögonorm

Nu händer det grejer. Idag har jag varit hos en optiker och min syn var inte helt okej så jag kommer få skaffa glasögon. Jag har väntat på detta ögonblick i hela mitt liv. När jag var liten ville jag såååå gärna ha glasögon och tandställning. (fråga mig inte varför) Var så avis på pappa, mamma och Pia som fick ha glasögon. Och varje gång dom skulle ha nya så provade jag på mig själv.

Kan ju säga att jag inte riktigt känner lika stor längtan efter glasögon nu. (och absolut inte tandställning) Men det är fortfarande en rolig känsla att prova glasögon. Har provat en massa olika idag. Känns verkligen som ett svårt beslut. Men jag vet iaf att jag ska ha ett par trendiga och coola. Några med attityd!

Jag vill ha mina glasögon NU ju!





Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, vad kul med glasögonbågar! Låna hem några och fota dig sj i den o lägg ut på bloggen :)

2010-04-07 @ 21:19:31
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Julia

Håller med Linn, får vi se några exempel? =)

2010-04-12 @ 22:45:16
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Pia

Hehe, jag kan ju inte för mitt liv förstå vad det skulle vara som är så roligt med att få glasögon? Det är dyrt, man ser inget utan dom, dom är i vägen och dom är extremt lätta att tappa bort (iaf om man är halvblind, som jag).



Tips: lägg dom ALLTID på samma ställe då du går och lägger dig. Det är INTE roligt att vakna upp och inte hitta igen dom. Jag lyckas oftast med att veta vart dom är, men om jag inte gör det slutar det med att M måste hjälpa mig leta.



Det ska iaf bli spännande att se vad du väljer för fräcka bågar. Helt klart kommer du att bli skitsnygg i dom! (om du inte väljer några supertöntiga... fniss)



Längtar tills vi får se dig i nybrillorna och nyfrissan!



Puss o kram

2010-04-14 @ 01:20:00
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Therese

Va roligt för dig, vet ju hur länge du gått och väntat =)

2010-04-29 @ 14:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0