DN Galan

Imorse vaknade jag av ett "Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år... Grattis gumman!" och ett paket som räcktes fram. 
Allt jag kunde få fram var ett förvånat "Men jag fyller ju inte år idag." Och så öppnade jag presenten som låg i en fin glittrande påse, och där längst ner i botten låg inget mindre än 2 biljetter till DN galan. Med andra ord, jag och Simon ska ikväll få gå och se friidrott på Stadion. Vi kommer att få se bl.a Usain Bolt, Carolina Clüft, Emma Green, Christian Olsson mfl. Det är så häftigt och jag är så överraskad! Vilken toppenpresent!

Tack Simon, du är bäst!!



Jag är nästan lika glad som Usain var vid det här tillfället

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken present! Vi är många häruppe som är smått avunds! Kramar

2010-08-06 @ 10:31:34
Postat av: Pia

Åh guuuuuud, vad jag är avundsjuk! Och så klart superglad för din skull! Jag ska spana efter dig på läktarna... kom ihåg att ta med en bild på mig :D

2010-08-06 @ 14:53:52
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Pia

ps.

jag vill se bilder på Emma Green, 100-metersloppen (och coola 100-meterskillarna), Johan Wissman, Carolina Klüft, Blanca Vlasic, Christian Olsson. Och så vill jag se en närbild på Tregaro då han springer upp o ner i trappen, förhoppningsvis riktigt nära er! :D

Lyllo lyllo dig!

2010-08-06 @ 15:00:18
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Grymt! Sitter och spanar efter er nu. Lova att blogga om hur nice det var :)

2010-08-06 @ 22:00:45
Postat av: Simme

Kul reaktion när du trodde att jag tagit fel på ditt födelsedagsdatum :) Och galan blev precis så lyckad som man hoppades med världsstjärnor överallt, bra väder och flera stadion rekord. Och ännu roligare att du verkade väldigt glad och nöjd med presenten.

2010-08-08 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0